ЯК ОПЛАТИТИ

Після оформлення замовлення Ви отримаєте електронною поштою лист-підтвердження з інструкцією для оплати товару.
Ви можете сплатити вартість замовлення на вибір одним з 3 варіантів:
оплата на карту Приватбанку в будь-якому місці з використанням електронного платіжного терміналу;
оплата кур’єру (у випадку замовлення товару з доставкою кур’єром);
- оплата під час отримання у відділенні «Нова пошта».
Разом з товаром Ви отримаєте документ про оплату (чек) та гарантійний талон.

 

ДОСТАВКА

Доставка товару здійснюється одним з 4 способів:
- Укрпоштою — безкоштовно по всій Україні;
- самовивіз (м. Київ);
- кур’єрська доставка (тільки для м. Київ). Вартість доставки становить 40 грн.;
- експрес-доставка в регіони України «Новою Поштою». Вартість доставки становить:
1) у обране Вами відділення (склад) «Нової пошти» (за умови повної передоплати) — 20 грн.;
2) з післяоплатою (відправлення накладним платежем) — 40 грн.;
3) доставка до дверей кур’єром — обумовлюється окремо.
За узгодженням можлива також доставка іншою компанією-перевізником.

Кур’єрська доставка замовлень, поданих до 13:00 здійснюється в той же день. Замовлення, подані після 13:00 доставляються до кінця наступного робочого дня. Просимо вказати зручний для Вас час доставки товару в полі «Адреса доставки» форми замовлення.

Експрес-доставка здійснюється до кінця робочого дня, наступного за днем замовлення товару. Термін доставки становить 1-2 дні. Ви маєте можливість відстежити відправлення за номером посилки. З переліком та адресами регіональних представництв Ви можете ознайомитись на сайті компанії-перевізника. Просимо вказати адресу представництва (№ складу) та повністю П.І.Б. в полі «Адреса доставки» форми замовлення.

 

«LIQPAY»

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

Гарантійний строк на продукцію становить 12 місяців. Гарантійні зобов’язання виробника не поширюються на комплектні аксесуари.

У разі, якщо протягом гарантійного строку були виявлені недоліки товару, що виникли з вини виробника, останній зобов’язується безкоштовно здійснити ремонт такого товару, а у випадку неможливості здійснення ремонту – здійснити заміну товару на аналогічний.

Право на гарантійне обслуговування втрачається в разі:
- порушення правил та умов експлуатації товару;
- якщо після проведення експертизи виявлено суттєві механічні пошкодження  корпусу, кабелю, електричних контактів та з’єднань, або ознаки самостійного ремонту;
- якщо дефект викликаний потраплянням всередину виробу речовин, рідин або дії екстремальних температур;
- покупець надав некомплектний товар або не надав документи, необхідні для гарантійного обслуговування.

З метою отримання гарантійного обслуговування покупець повинен передати продавцю товар з повним комплектом (в т.ч. упаковку) та документи на товар (чек та гарантійний талон).

Форма замовлення

  1. (обов’язково)
  2. (коректний e-mail)
  3. (обов’язково)

  4. (обов’язково)