ЯК ОПЛАТИТИ

Після оформлення замовлення Ви отримаєте електронною поштою лист-підтвердження з інструкцією для оплати товару.
Ви можете сплатити вартість замовлення на вибір одним з 2 варіантів:
оплата на карту Приватбанку в будь-якому місці з використанням електронного платіжного терміналу або онлайн;
- оплата під час отримання у відділенні «Нова пошта».
Разом з товаром Ви отримаєте документ про оплату  (чек) та гарантійний талон.

 

 

ДОСТАВКА

Доставка товару здійснюється одним з 2 способів:
- Укрпоштою — безкоштовно по всій Україні;
- експрес-доставка в регіони України «Новою Поштою». Вартість доставки становить:
1) у обране Вами відділення (склад) «Нової пошти» (за умови повної передоплати) — 35 грн.;
2) з післяоплатою (відправлення накладним платежем) — 70 грн.;
3) доставка до дверей кур’єром — обумовлюється окремо.

Експрес-доставка здійснюється до кінця робочого дня, наступного за днем замовлення товару. Термін доставки становить 1-2 дні. Ви маєте можливість відстежити відправлення за номером посилки. З переліком та адресами регіональних представництв Ви можете ознайомитись на сайті компанії-перевізника. Просимо вказати адресу представництва (№ складу) та повністю П.І.Б. в полі «Адреса доставки» форми замовлення.

 

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

Гарантійний строк на продукцію становить 12 місяців. Гарантійні зобов’язання виробника не поширюються на комплектні аксесуари.

У разі, якщо протягом гарантійного строку були виявлені недоліки товару, що виникли з вини виробника, останній зобов’язується безкоштовно здійснити ремонт такого товару, а у випадку неможливості здійснення ремонту – здійснити заміну товару на аналогічний.

Право на гарантійне обслуговування втрачається в разі:
- порушення правил та умов експлуатації товару;
- якщо після проведення експертизи виявлено суттєві механічні пошкодження  корпусу, кабелю, електричних контактів та з’єднань, або ознаки самостійного ремонту;
- якщо дефект викликаний потраплянням всередину виробу речовин, рідин або дії екстремальних температур;
- покупець надав некомплектний товар або не надав документи, необхідні для гарантійного обслуговування.

З метою отримання гарантійного обслуговування покупець повинен передати продавцю товар з повним комплектом (в т.ч. упаковку) та документи на товар (чек та гарантійний талон).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

info@cyclope.com.ua
cyclopeaudio